"Wensen zijn voorgevoelens van hetgeen je in staat bent daadwerkelijk te realiseren."

Goethe.


Aan boord mv Westgard.

donderdag 21 januari 2010

Bezoek

Onze belgische vrienden zijn aan boord. Op de plek waar we liggen is dat mogelijk. In andere havens kan het zo moeilijk zijn om bezoek te ontvangen, dat je het gewoon moet vergeten. Mensen hebben hun oma onder een hek door moeten laten kruipen. Hele families stonden voor een gesloten poort, met de bemanning aan de andere kant ervan. Belachelijk. Maar hier in Zeebrugge, kaai 309 is geen gesjeesde bewakingsdienst en er zijn geen camera's en prikkeldraad hekken en toegangspoorten met codes.
Dit is Aaron, een enthousiaste jongen die al vanaf zijn kleutertijd van schepen houdt. 
Hij kijkt zijn ogen uit aan boord en luistert aandachtig want hij gaat in zijn klas een project doen over de Westgard. Ik maak een serie foto's van hem op alle plekken in het schip. Geen hond wil nog naar zee dus op deze jonge discipel moet men zeer zuinig zijn! 

1 opmerking:

  1. Ik ben Aaron en je blog is heel leuk!
    Als mijn mama van de computer is mag ik alles lezen!
    Tot binnenkort. Als mijn project over de Westgard af is stuur ik het ook naar jou!
    Dikke knuffel van AARON

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.